05:07 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
"میدکو" ۳ ریال زیان اختصاص داد

1399/07/30 13:56

طی دوره ۶ ماهه؛

"میدکو" ۳ ریال زیان اختصاص داد

نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۲۵ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۹، زیان هر سهم را ۴ ریال اعلام کرده بود.


به گزارش نماد برتر، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با سرمایه ثبت شده ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.



 شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی در شناسایی زیان داشته است.



با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.



"میدکو" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.



همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یاد شده، با افزایش ۱۴ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال به ۲۱ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال رسید و بهای تمام شده این شرکت تغییری نکرد و همان مبلغ یک میلیارد و ۹۸ میلیون ریال محاسبه شد.



"میدکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ میلیارد ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.



شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه طی این دوره سهام هیچ شرکتی را خریداری نکرد.